Starannie i bez błędów napisany życiorys oraz udokumentowane kwalifikacje zwiększają szanse na otrzymanie zatrudnienia w administracji rządowej. Sprawdź, co zrobić, by dostać pracę w służbie cywilnej.

Służba cywilna, stanowiąca cześć administracji publicznej, jak każdy inny pracodawca jest zainteresowana pozyskiwaniem wysoko wykwalifikowanych pracowników realizujących wyznaczane jej zadania. W przeciwieństwie jednak do zasad rekrutacji w sektorze prywatnym nabór do służby cywilnej jest ściśle określony przepisami prawa. Zostały one określone w ustawie z 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz.U. nr 227, poz. 1505 z późn. zm.).

To jest tylko część artykułu, zobacz pełną treść w e-wydaniu Dziennika Gazety Prawnej: Co zrobić, by dostać pracę w służbie cywilnej

W pełnej wersji artykułu:
- Czy obywatele mają równy dostęp do służby w administracji
- Gdzie pojawiają się ogłoszenia o naborze
- Jakie dokumenty trzeba zgromadzić
- Jakie umiejętności trzeba posiadać
- Jak wygląda test i rozmowa kwalifikacyjna
- Jak wyglądają możliwości rozwoju