« Powrót do artykułu

Zakupy online: Nie można potrącić opłaty za przesyłkę, jeśli klient dostał ją gratis

Klientowi odstępującemu od umowy na odległość nie można potrącić opłaty za przesyłkę, jeśli wcześniej dostał ją gratis. Takie pomniejszanie należnej kwoty jest niedopuszczalne.

Zakupy przez internet

żródło: ShutterStock

W odniesieniu do kosztów zwrotu rzeczy obowiązek ich poniesienia spoczywa na konsumencie, który odstąpił od umowy.

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
statystyki

Komentarze (5)

  • ktostam(2016-01-29 07:51) Zgłoś naruszenie 71

    Klienci zwracający towar zawsze powinni być obciążani kosztami transportu. To jest zwyczajnie nieuczciwe, że prawo jest tak skonstruowane.

    Odpowiedz
  • AdamF(2016-01-29 09:38) Zgłoś naruszenie 50

    I jaki świetny sposób na niszczenie konkurencji - zamawiać do oporu i zwracać. Niech sklep ponosi koszty.

    Pokaż odpowiedzi (1)Odpowiedz
  • tera(2016-06-25 23:18) Zgłoś naruszenie 10

    sprawy wysyłki czy odbioru towaru zawsze trzeba sprawdzić, bo czasem zasady są inne niż ogólnie przyjęte. w każdym razie ja mam już obczajone co i jak i miejsce z którego kupuję najczęściej, czyli arena,pl, też ;) wolę tu bo bezpiecznie, każdy sprzedawca sprawdzony, a ja się nie muszę o nic martwić.

    Odpowiedz
  • bolek(2016-03-22 09:49) Zgłoś naruszenie 00

    132 masz rację, koszty wysyłki ponosi zwracający.

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Reklama