« Powrót do artykułu

Odwołany lot? TSUE znów stoi po stronie pasażerów

W przypadku odwołania lotu przewoźnik musi dokonać również zwrotu prowizji pobranej przez pośredników przy zakupie biletów, pod warunkiem że wiedział o tej dodatkowej opłacie.

Samolot, Lufthansa

żródło: ShutterStock

Wydany wczoraj przez Trybunał Sprawiedliwości UE wyrok jest bardzo korzystny dla pasażerów linii lotniczych, którzy kupują bilety u firm zajmujących się pośrednictwem

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
statystyki

Komentarze (1)

  • anita(2018-09-17 10:51) Zgłoś naruszenie 10

    już raz coś takiego przechodziłam, spakowana czekam tylko na odprawę a tu zonk, lot w koncu został odwołany i musialam wrócić do domu i po wakacjach, nie zawodolił mnie sam zwrot za bilet, givt uzyskało dla mnie spore odszkodowanie co zawsze jkąś pociechą było że chociaż tyle mi z wakacji pozostało

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!