« Powrót do artykułu

Telestrada znów (nieuczciwie) łowi klientów

Spółka, wobec której Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wydał decyzję w 2012 r., ponownie narusza prawo. Skarżą się już na to dziesiątki wprowadzonych w błąd klientów, a urzędnicy potwierdzają, że działalności Telestrady przyjrzą się po raz kolejny.

pilot, telewizja, tv

żródło: ShutterStock

Zdaniem mec. Macieja Trąbskiego przedsiębiorcy nie pomogłoby tłumaczenie, że stwierdzenie o braku limitu dotyczy liczby sieci, do których można dzwonić, a nie liczby połączeń

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
statystyki

Komentarze (1)

  • K.B.(2018-05-18 07:50) Zgłoś naruszenie 01

    Korzystam z telestrady i płace 17,99 zł brutto i mam połączenia bez limitu. Tylko jak wyjeżdżam za granice i dzwonie w roamingu mam limit 50 minut potem rzeczywiście płacę 20 zł drożej

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!