« Powrót do artykułu

Setki tysięcy niezadowolonych klientów. Na co skarżymy się do rzeczników konsumenta?

Prawie 224 tys. skarg dotyczących zakupionych towarów i blisko 207 tys. zgłoszeń o problemach z dostawcami usług dotarło w 2016 r. roku do rzeczników konsumenta (jest ich w Polsce 371) – twierdzi UOKiK. Najnowsze dane urzędu pokazują, że skarg na sprzedawców jest coraz więcej. Najmniej niezadowolonych klientów – niespełna 65 tys. – jest wśród osób robiących zakupy przez internet.

Polską  klasę średnią stać na zakupy w luksusowych sklepach

żródło: ShutterStock

Wciąż najwięcej problemów ze sprzedawcami dotyczy kwestii reklamacji, czyli odmowy jej przyjęcia, braku odpowiedzi sklepu, narzucania przez niego własnego sposobu rozpatrzenia sprawy

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
statystyki

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!