« Powrót do artykułu

Nie ma paczki, nie ma listu. Jakie prawa ma klient, gdy poczta nie wykona usługi?

W razie niewykonania lub nienależytego wykonania usługi pocztowej każdemu klientowi przysługuje szereg uprawnień, z odszkodowaniem lub zwrotem opłat włącznie.

kurier, paczka, przesyłka

żródło: ShutterStock

Za niewykonanie lub nienależyte wykonanie usługi powszechnej przysługuje odszkodowanie

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
statystyki

Komentarze (1)

  • Maria(2017-09-26 19:51) Zgłoś naruszenie 00

    nie ma żadnych praw, zginął na poczcie w Warszawie list polecony z niemiec i nikt nie odpowiedział za to

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Reklama