Trendy zakupowe

8 sierpnia 2015 r.

Kobiety zaczynają – jak mężczyźni – od uzmysłowienia sobie potrzeby i wejścia na rynek, aby ją zaspokoić. Potem jednak wszystko wygląda inaczej - wyjaśnia ekspertka

Płeć w reklamie i sprzedaży. Dlaczego kobiety kupują inaczej niż mężczyźni 8 sierpnia 2015 r.

Kobiety kupują inaczej niż mężczyźni. Przeciętny konsument zadowala się dwiema – trzema cechami produktu, które są dla niego najważniejsze, a konsumentka ma ich całą listę. Z Katarzyną Pawlikowską, pomysłodawczynią badania "Polki same o sobie" i autorką pierwszej polskiej publikacji o marketingu skierowanym do kobiet  rozmawia Dorota Kalinowska.

27 stycznia 2012 r.

Internet

Internauci są gotowi udostępniać swoje dane w zamian za bonusy od firm27 stycznia 2012 r.

Firmy z branży handlowej, bankowej, telekomunikacyjnej i motoryzacyjnej mogą zacierać ręce. Najnowsze badania firmy doradczej KPMG, „Consumers & Convergence V. Zintegrowany styl życia” pokazują, że użytkownicy sieci są skłonni udostępniać coraz więcej informacji o sobie. Korporacjom będzie łatwiej zbierać dane o internautach, by podsuwać im swoje produkty i zwiększać sprzedaż.

23 stycznia 2012 r.

książki

Tytułów w księgarniach wciąż przybywa, ale klienci zbiednieli i nie mają za co kupować23 stycznia 2012 r.

Niemal 34 tysiące tytułów książek wydano w 2011 r. – o jedną dziesiątą więcej niż rok wcześniej. Nie oznacza to jednak, że rynek czytelniczy przeżywa boom. Przeciwnie – sprzedaż w tym samym czasie po raz pierwszy od kilku lat spadła i to o około 8 proc. – Więcej nowych tytułów to jedna z metod na powstrzymanie ucieczki czytelników z księgarń – mówią przedstawiciele branży.

26 października 2011 r.

internet, komputer, pieniądze (fot. shutterstock.com)

Kryzys omija internet szerokim łukiem - w sieci powstało trzy tysiące nowych sklepów26 października 2011 r.

Konkurencja w polskim e-handlu rośnie. W sieci działa już ponad 10 tys. sklepów – wynika z najnowszego raportu E-commerce 2011 przygotowanego przez Internet Standard. Zakupy w nich robi trzy czwarte internautów. W ciągu roku w sieci powstało trzy tysiące nowych sklepów. Do końca grudnia wydamy w nich ponad 18 mld złotych.

Prawo na co dzień

Wyszukiwarka kancelarii

SzukajDodaj kancelarię

Reklama