Reklamacje i zwroty

9 marca 2016 r.

Reklamowanie usługi nie zwalnia z konieczności zapłaty rachunku9 marca 2016 r.

Dostałem wiadomość SMS-em o wysokości faktury wystawionej przez operatora sieci komórkowej za ostatni miesiąc. Okazało się, że jest znacznie wyższa niż zwykle. Nie zgadzam się z wysokością rachunku i choć wszyscy mnie przekonują, bym zapłacił, ponieważ będę miał kłopoty, to nie zamierzam tego robić do czasu wyjaśnienia reklamacji. Na jakiej podstawie mam kredytować firmę telefoniczną?! – irytuje się pan Karol. – Jakie przepisy nakazują zapłacenie rachunku, a przynajmniej części tej kwoty, do czasu wyjaśnienia reklamacji – pyta czytelnik.

28 stycznia 2016 r.

Gwarancja na sprzęt: Konsument nie zawsze jest uprzywilejowany28 stycznia 2016 r.

Pan Arkadiusz trzy lata temu kupił na własny użytek lodówkę. – Jeszcze w okresie gwarancyjnym zepsuł się agregat – pisze czytelnik. – Po kilku dniach serwis współpracujący ze sprzedawcą uporał się z problemem. Do czasu... Minął rok od ostatniej usterki i agregat znów przestał działać. Mało tego, konsultant odmawia naprawy, twierdząc, że okres gwarancji minął. Jak to możliwe – zastanawia się pan Arkadiusz.

Prawo na co dzień

Wyszukiwarka kancelarii

SzukajDodaj kancelarię

Reklama