Telestrada znów (nieuczciwie) łowi klientów

autor: Patryk Słowik, Jakub Styczyński15.05.2018, 07:32; Aktualizacja: 15.05.2018, 08:09
pilot, telewizja, tv

Zdaniem mec. Macieja Trąbskiego przedsiębiorcy nie pomogłoby tłumaczenie, że stwierdzenie o braku limitu dotyczy liczby sieci, do których można dzwonić, a nie liczby połączeńźródło: ShutterStock

Spółka, wobec której Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wydał decyzję w 2012 r., ponownie narusza prawo. Skarżą się już na to dziesiątki wprowadzonych w błąd klientów, a urzędnicy potwierdzają, że działalności Telestrady przyjrzą się po raz kolejny.

Telestrada to przedsiębiorca telekomunikacyjny oferujący usługi telefoniczne. Ma blisko 100 tys. abonentów, ale chce mieć znacznie więcej. Dlatego ruszyła z ofertą „szalenie korzystnej” umowy na świadczenie usług telefonicznych. Reklamuje ją hasłem „Rozmowy na komórkowe – 17,99 zł/mies. bez limitu”.

Sęk w tym, że w odległym punkcie regulaminu czytamy, że opłata w tej wysokości obowiązuje tylko do 50 minut miesięcznie. Po przekroczeniu tego progu trzeba już zapłacić blisko 38 zł – czyli stawkę rynkową.

– Jakie to więc „bez limitu”? 50 minut można wygadać w jeden dzień. Czuję się oszukany – napisał do redakcji DGP jeden z konsumentów.


Pozostało jeszcze 77% treści

Czytaj wszystkie artykuły
Miesiąc 97,90 zł
Zamów abonament

Mam kod promocyjny
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Reklama

Komentarze (1)

  • K.B.(2018-05-18 07:50) Zgłoś naruszenie 01

    Korzystam z telestrady i płace 17,99 zł brutto i mam połączenia bez limitu. Tylko jak wyjeżdżam za granice i dzwonie w roamingu mam limit 50 minut potem rzeczywiście płacę 20 zł drożej

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Poradnik konsumenta

Galerie

Wyszukiwarka kancelarii

Szukaj

Polecane