Prawa klientów banków. Odpowiadamy na najważniejsze pytania

artykuł partnerski
autor: Barbara Doktór, Anna Ochremiak15.03.2018, 12:05; Aktualizacja: 15.03.2018, 15:57
konsument, umowa, smutek

Kiedyś banki stosowały takie praktyki, ale zostały one uznane za niezgodne z prawem i wpisane do rejestru klauzul niedozwolonych. Nawet więc jeśli w umowie z bankiem jest jeszcze zapis o ewentualnej karze, nie jest on obowiązujący.źródło: ShutterStock

Spóźniłam się dwa dni ze spłatą bankowego kredytu. Czy bank ma prawo ukarać mnie dodatkową opłatą? Odpowiadamy na najważniejsze pytania z zakresu praw konsumenta.

Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:Artykuł partnerski

Polecane

Reklama

Komentarze (3)

  • norbert(2018-06-24 13:04) Zgłoś naruszenie 00

    A myślicie, że otworzenie placówki banku to teraz dobry pomysł? Warto wejść w taki biznes?

    Odpowiedz
  • Olejje(2018-03-19 21:43) Zgłoś naruszenie 20

    Nie jestem klientem banku i nie byłem. banki to z góry pułapka dla frajerów . Daja najniższe tantiemy a biora najwiecej. Wole nie mieć przedmiotu porządania niz z nimi mieć cokolwiek wspólnego.

    Odpowiedz
  • Patryk(2018-03-18 19:08) Zgłoś naruszenie 02

    Kredyty to dla mnie długa niekończąca się historia i jeden wielki problem. Gdy brakuje mi gotówki to staram się zaoszczędzić albo coś wymyślić, chyba że tak jak ostatnio pęknie rura, kuchnia do remontu - jakiś nagły wypadek, to wtedy biorę pożyczkę. Korzystałem z https://wnet- pozyczka.pl i nie żałuję, mają fajne warunki, wszystko prosto, wytłumaczone, bez niespodzianek

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Poradnik konsumenta

Galerie

Wyszukiwarka kancelarii

Szukaj

Polecane