Zła pogoda na wyjeździe? Sprawdź, jakie prawa posiada konsument

07.03.2017, 07:00
Gdy konsument kupił karnet na 10 dni, ale  z powodu awarii wyciąg były nieczynny  przez 3 dni, to jest to podstawa do żądania zwrotu pieniędzy.

Gdy konsument kupił karnet na 10 dni, ale z powodu awarii wyciąg były nieczynny przez 3 dni, to jest to podstawa do żądania zwrotu pieniędzy.źródło: ShutterStock

Uzyskanie odszkodowania za fatalne warunki pogodowe na urlopie może być bardzo trudne. Jeśli jednak konsument zakupił usługi, z których nie może skorzystać - powinien otrzymać zwrot pieniędzy - informuje Europejskie Centrum Konsumenckie. 

Reklama


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Zapoznaj się z regulaminem i kup licencję

Reklama


Źródło:gazetaprawna.pl

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Poradnik konsumenta

Prawo na co dzień

Galerie

Wyszukiwarka kancelarii

SzukajDodaj kancelarię

Polecane

Reklama