« Powrót do artykułu

Za informacje trzeba płacić: Jak sztuczna inteligencja pomaga wydawcom wprowadzać modele subskrypcyjne

Start-upy, oferujące swoje usługi w oparciu o modele subskrypcyjne, poważnie zaburzyły rynek tradycyjnych mediów, głównie zmieniając sytuację w branży radiowej i telewizyjnej. Obecnie, z coraz większym zainteresowaniem obserwują zmiany na rynku wydawniczym. Czy powinniśmy spodziewać się rewolucji?

prasa, media, gazety

żródło: ShutterStock

Rynek wydawniczy coraz częściej decyduje się na rozliczenia w modelu subskrypcyjnym

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
statystyki

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!