statystyki

Apple chce namieszać na rynku tabletów. Rysikiem iPad'a Pro

autor: Krzysztof Majdan17.11.2015, 07:45; Aktualizacja: 17.11.2015, 08:23
Apple iPad PRO

Apple iPad PROźródło: ShutterStock

iPad Pro już jest w sklepach. Z jego pomocą Amerykanie chcą poprawić sprzedaż tego typu urządzeń – ostatnio spadała ona z kwartału na kwartał. Problemem może jednak okazać się cena

Reklama


Kolejny iPad Apple różni się od swoich poprzedników. Zaprezentowany we wrześniu tablet jest wyraźnie większy, a do obsługi, oprócz palców, służy rysik, który kosztuje bagatela ok. 480 zł. Po prezentacji nowego urządzenia w branży technologicznej śmiechu było co niemiara. Bo to sam Steve Jobs przy premierze pierwszego iPhone’a stwierdził, że rysiki są niewygodne i nie mają przyszłości w obsłudze dotykowych ekranów.


Pozostało jeszcze 85% treści

Czytaj wszystkie artykuły
Miesiąc 97,90 zł
Zamów abonament

Mam kod promocyjny
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Więcej na ten temat

Reklama


Artykuły powiązane

Polecane

Reklama

Komentarze (1)

  • kaka(2015-11-18 20:43) Zgłoś naruszenie 00

    no tak jak uzywasz go do jakichs ******* jezeli ma byc pro do grafiki to rysik chyba jest logiczny prawda? hah

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Dowiedz się więcej

Galerie

Polecane

Reklama