Za informacje trzeba płacić: Jak sztuczna inteligencja pomaga wydawcom wprowadzać modele subskrypcyjne

autor: Paulina Jagielska05.06.2018, 13:11; Aktualizacja: 05.06.2018, 13:59
prasa, media, gazety

Rynek wydawniczy coraz częściej decyduje się na rozliczenia w modelu subskrypcyjnymźródło: ShutterStock

Start-upy, oferujące swoje usługi w oparciu o modele subskrypcyjne, poważnie zaburzyły rynek tradycyjnych mediów, głównie zmieniając sytuację w branży radiowej i telewizyjnej. Obecnie, z coraz większym zainteresowaniem obserwują zmiany na rynku wydawniczym. Czy powinniśmy spodziewać się rewolucji?

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:gazetaprawna.pl

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Dowiedz się więcej

Galerie

Polecane