Hollywoodzki aktor, producent i reżyser Kevin Spacey został nową twarzą reklamową Banku Zachodniego WBK. Amerykański gwiazdor ma być kluczowym elementem największej kampanii marketingowej w historii banku.

Kevin Spacey nie jest pierwszą znaną postacią, która użyczyła swojego wizerunku BZ WBK. Wcześniej bank promowali m.in. John Cleese, Danny DeVito, Gérard Depardieu czy też Antonio Banderas. W ostatnim roku sporą popularnością cieszyły się natomiast reklamy, w których udział wziął sam Chuck Norris. Kevin Spacey jest bez wątpienia najbardziej utytułowanym „nabytkiem” BZ WBK. Hollywoodzki aktor jest dwukrotnym laureatem Oscara za role w filmach „Podejrzani” oraz „American Beauty”. Ostatnio sporą popularnością cieszył się natomiast serial „House of Cards”, w którym Spacey wcielił się w bezwzględnego polityka Francisa Underwooda.

Kampania reklamowa z udziałem amerykańskiego aktora jest elementem największej kampanii marketingowej w historii banku. Zakłada ona wykorzystanie takich kanałów, jak telewizja, prasa, internet, ekrany wielkopowierzchniowe, a także media społecznościowe.

Pierwsze spoty reklamowe pojawią się w telewizji już 1 października. Promować będą one nowy produkt banku – Konto Godne Polecenia. Przypomnijmy, że z początkiem br. BZ WBK przejął Kredyt Bank.