statystyki

TVP 1 może stracić pieniądze z reklam: Po zakończeniu mundialu spada oglądalność

autor: Elżbieta Rutkowska06.08.2018, 07:33; Aktualizacja: 06.08.2018, 09:01
Siedziba TVP przy Woronicza

Siedziba TVP przy Woroniczaźródło: ShutterStock

Zjazd wyników oglądalności TVP 1 po ostatnim gwizdku piłkarskich mistrzostw świata odbywa się w tempie narciarskiego slalomu giganta

Żaden z ekspertów nie oczekiwał, by po zakończeniu mundialu TVP 1 utrzymał pozycję lidera rynku. Transmisje meczów piłkarskich przyciągały przed ekrany od kilku do kilkunastu milionów osób. Jednak tempo, w jakim ta antena straciła widzów po mundialu, źle wróży przychodom reklamowym całej Telewizji Polskiej.


Pozostało jeszcze 86% treści

Czytaj wszystkie artykuły na gazetaprawna.pl oraz w e-wydaniu DGP
Zapłać 97,90 zł Kup abonamentna miesiąc
Mam kod promocyjny
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Dowiedz się więcej

Galerie

Polecane