statystyki

Alpy z FEEL THE FLOW

17.10.2016, 07:55; Aktualizacja: 17.10.2016, 09:51
  • Wyślij
  • Drukuj
Alpy z FEEL THE FLOW

źródło: InneAlpy z FEEL THE FLOW

W Warszawie od 10 lat z powodzeniem działa organizator wyjazdów narciarskich i snowboardowych w Alpy, przeznaczonych dla młodych i aktywnych ludzi. Feel The Flow to firma założona i prowadzona przez pasjonatów sportów zimowych, dzięki czemu oferuje imprezy realizowane rzetelnie i z sercem. Z tego powodu Kapituła Certyfikatu JAKOŚĆ ROKU® zdecydowała o przyznaniu nominacji w kategorii USŁUGA.

Co jest najważniejsze, aby odnieść sukces w tym specyficznym segmencie branży turystycznej? To połączenie kilku istotnych aspektów, takich jak najlepsze alpejskie regiony, rozwój zgodny z rosnącymi wymaganiami klienta, zapewnianie kompleksowej obsługi (transport, kwatery i skipass) oraz gwarancja najlepszego klimatu i zabawy na miejscu. Wszystko to razem sprawia, że każdej zimy ze względu na bardzo dobre opinie, ofertę wyjazdów Feel The Flow wybiera coraz większa grupa miłośników sportów zimowych.

Firma przygotowuje zimowe imprezy z wyjątkową dbałością o zachowanie jak największej jakości obsługi i realizowania oferowanych przez siebie świadczeń, na co pozwalają utrwalane od lat bardzo dobre relacje ze sprawdzonymi partnerami krajowymi i zagranicznymi oraz rzetelna polityka kadrowa.

Feel The Flow

Feel The Flow

źródło: Inne

Innym niezwykle ważnym elementem odznaczającym organizatora na tle konkurencji, jest zapewnienie odpowiedniej rozrywki i atrakcji na miejscu. - Zależy nam, abyśmy nie byli traktowani jako zwykły tour operator oferujący klasyczne wyjazdy do hoteli ze skipassem. Bardzo mocno wsłuchujemy się w opinie naszych klientów dlatego przygotowane przez nas propozycje są kompleksowe i zawierają wszystkie potrzebne elementy udanej wyprawy, gwarantującej świetną atmosferę i możliwość integracji podczas pobytu. Są to między innymi: testy sprzętu, serwis ręczny, szkółka narciarska, wypełnianie czasu wolnego poza stokiem, organizowanie imprez, apresów (ApreSki - imprezy na stoku, odbywające się po zakończonej jeździe - przyp. red.), koncertów, wspólnych grilli, itp. – tłumaczy właściciel Piotr Dąbrowski.

Firma chce być kojarzona nie tylko z najwyższą jakością świadczonych usług, ale również wyznaczać nowe trendy na rynku. Feel The Flow niezmiennie stara się zaskakiwać uczestników różnymi atrakcjami podczas wyjazdu. W oparciu o opinie uczestników z poprzednich lat firma zdecydowała o wprowadzeniu w ofercie na sezon 2016/17 kolejnej rynkowej nowości, będącej odpowiedzią na potrzeby najbardziej wymagających, czyli wyjazdów z transportem samolotami. - Tak szerokie i kompleksowe podejście do lotniczego segmentu rynku turystyki zimowej stanowi z całą pewnością branżowe novum, w ten sposób odpowiadamy na potrzeby naszych stałych klientów – stwierdza Piotr Dąbrowski. Od bieżącego sezonu organizator zdecydował się również na odkrywanie nowych kierunków idealnych do zimowej turystyki, takich jak Andora czy Gruzja. Dzięki takim zabiegom, firma notuje stały zrównoważony rozwój, zapewnia klientom nowe większe możliwości.

Aleksander Kluba

Więcej na www.feeltheflow.pl

Źródło:Inne
Więcej na ten temat

Artykuły płatne

    Artykuły bezpłatne

      • Spotkaj się z najlepszymi na III Europejskim Kongresie Jakości

        W czym tkwi tajemnica sukcesu firm, jak zainspirować do dalszego działania, w jaki sposób zarządzać ryzykiem oraz skutecznie zadbać o jakość swojego życia? To zagadnienia, które będą poruszane podczas III Europejskiego Kongresu Jakości. Wydarzenie po raz pierwszy zagości w stolicy Górnego Śląska.

      • Ruszyła 12. edycja Certyfikatu JAKOŚĆ ROKU®

        Oferowane przez Ciebie produkty, usługi czy rozwiązania charakteryzuje wysoka jakość? Jesteś nastawiony na rozwój, a jednym z priorytetów Twojej działalności jest udoskonalanie? Zgłoś się do 12. edycji Certyfikatu JAKOŚĆ ROKU®! Poddaj się weryfikacji, potwierdź swoją jakość i dołącz do grona Laureatów.

      • Już niedługo w księgarniach

      • Świadomość jakości determinantą sukcesu rynkowego przedsiębiorstw

        Fenomenem obecnych czasów jest istotny wzrost znaczenia jakości. Podążając za słowami Crosby’ego „Problemem jakości nie jest to, czego o niej nie wiemy. Problemem jest to, co myślimy o tym, czym ona jest”. Jakość może być definiowana jako reputacja firmy, marki, wyrobów, kompleksowość oferty, technologia, trwałość, funkcjonalność, luksus, poczucie bezpieczeństwa i komfort.

      • Jak obiektywnie ocenić jakość usług?

        Współcześnie szczególne znaczenie ma jakość usług. Powodowane jest to przez rozwój technologii, wzrost konkurencyjności zarówno na rynkach krajowych jak i światowych, wprowadzanie nowoczesnych rozwiązań z zakresu zarządzania, ale także poprzez podwyższenie świadomości klientów co do własnych oczekiwań i wymagań.

      Relacja z II Europejskiego Kongresu Jakości

      PARTNERZY III EUROPEJSKIEGO KONGRESU JAKOŚCI:

      Wydawca: Public PR Marcin Kałużny, adres: 40-384 Katowice, ul. Ks. Bpa Bednorza 2a-6, tel: 32 661 49 71, sekretariat@jakoscroku.pl