statystyki

Dmuchańce, latawce, wiatr…

29.02.2016, 07:20; Aktualizacja: 25.07.2016, 16:06
  • Wyślij
  • Drukuj
POLTENT

źródło: InnePOLTENT

Uzyskanie Certyfikatu JAKOŚĆ ROKU® BRĄZ to wyróżnienie potwierdzające najwyższy poziom usług dostarczanych przez nagrodzonych. Dla Poltent Sp. z o. o. to również impuls do dalszego rozwoju oraz wprowadzenia zmian, czyli oferowania klientom nowych, jeszcze lepszych rozwiązań z zakresu reklamy pneumatycznej. Wielowymiarowy progres obejmuje zarówno wewnętrzne procesy, jak i usprawnienia w relacjach z kontrahentami.

Jakub Sokołowski - członek zarządu - wymienia zakres planowanych w najbliższej przyszłości udoskonaleń –Zmieniamy misję przedsiębiorstwa, która ma za zadanie zwiększyć identyfikację pracowników z miejscem pracy. Wprowadzamy strategię „Poltent 2020”, jasno nakreślającą kierunki, jakimi należy podążać, aby na rynku wykrystalizowało się przeświadczenie, że dmuchańce = Poltent – mówi. To jednak nie koniec zmian dążących do oferowania kontrahentom jeszcze lepszych produktów. – Nowe urządzenia pozwoliły nam wyeliminować zbędne procesy oraz skróciły czas trwania innych. Jednocześnie wprowadziliśmy wiele rozwiązań ekologicznych w produkcji, co ma duże znaczenie dla naszych odbiorców – tłumaczy Jakub Sokołowski.

Co z przyszłością Poltentu? Ta maluje się w jasnych i dobrej jakości barwach, tak jak druk na oferowanych materiałach. Program inwestycji w park maszynowy oraz w samą siedzibę spółki jest w toku. W ofercie wodzisławskiej spółki można spodziewać się kolejnych nowości, z pewnością równie innowacyjnych, jak niedawno wprowadzona do asortymentu linia Vento.

Poltent, Nietypowy balon

Poltent, Nietypowy balon

źródło: Inne

Jakub Sokołowski zwraca również uwagę na to, co jest najważniejsze w codziennej działalności i bez czego spółka przez niego zarządzana nie miałaby szansy na osiągnięcie sukcesu. – Ten zakład budują ludzie. To pracownicy są najważniejszym ogniwem spajającym wszystkie aspekty dobrze prosperującego biznesu – podkreśla. Gdyby nie doskonale wyszkolona i zaangażowana kadra, z pewnością ponad 10-letnia historia firmy nie byłaby usłana wieloma sukcesami. Dziś jest to osiągalne, szczególnie dzięki takim osobom, jak Dawid Jarząbek - kierownik produkcji, Alina Samulska – kierownik szwalni czy Szymon Wichrzycki – sales manager Poltentu. Pełnią oni ważną rolę liderów grup. Potrafią zadbać o odpowiednią motywację zespołu oraz doskonale odczytać potrzeby klientów, dzięki czemu najbardziej wysublimowane pomysły znajdują wyrażenie w dostarczanym im produkcie.

Zapraszamy na www.poltent.pl

Aleksander Kluba

Źródło:Inne
Więcej na ten temat

Artykuły płatne

    Artykuły bezpłatne

      • Ascensia Diabetes Care z myślą o chorych na cukrzycę

        Ascensia Diabetes Care Poland Sp. z o. o. powstała w 2016 roku w wyniku przejęcia Bayer Diabetes Care przez Panasonic Healthcare Holdings.

      • Przedsiębiorcze zarządzanie

        Zarządzanie nowoczesnym przedsiębiorstwem wymaga od menedżerów znajomości branży, otoczenia firmy, kreatywności oraz identyfikacji obszarów zwiększających przewagę nad konkurencją. Postęp techniczny i zmienność otoczenia, w którym działają przedsiębiorstwa, powoduje, że menedżerowie skupiają się na ciągłym doskonaleniu jakości, a także poprawie efektywności gospodarowania.

      • Inwestycja w jakość się opłaca

        Jakość jest niezwykle istotną cechą, zarówno dla przedsiębiorców jak i klientów. Każda firma chce, aby jej produkty spełniały określone normy, ale przede wszystkim zaspokajały oczekiwania kupujących. Nie ma jednej definicji jakości, ale często jest ona uosabiana z rozwojem i dążeniem do doskonałości.

      • Eko-jakość w Rekopolu

        „Jak projektować, żeby recyklingować” to innowacyjny projekt Rekopolu Organizacji Odzysku Opakowań S.A., Laureata Certyfikatu JAKOŚĆ ROKU® oraz naszego partnera merytorycznego kategorii EKOLOGIA. Inicjatywa została podjęta naprzeciw wyzwaniom przedsiębiorców w gospodarce o obiegu zamkniętym.

      • Sukces zaczyna się od jakości

        Sukces idzie w parze z jakością. Co do tego nie ma żadnych wątpliwości. Na nic zdaje się promocyjna cena skoro produkt jest niskiej jakości, a przez to jest mało funkcjonalny i w zasadzie bezużyteczny. Konsumenci coraz świadomiej dokonują zakupów, dlatego warunkiem dobrego prosperowania przedsiębiorstwa na rynku jest wartościowa i jakościowa oferta.

      Relacja z III Europejskiego Kongresu Jakości

      PARTNERZY III EUROPEJSKIEGO KONGRESU JAKOŚCI:

      Wydawca: Public PR Marcin Kałużny, adres: 40-384 Katowice, ul. Ks. Bpa Bednorza 2a-6, tel: 32 784 74 00, sekretariat@jakoscroku.pl