statystyki

Dmuchańce, latawce, wiatr…

29.02.2016, 07:20; Aktualizacja: 25.07.2016, 16:06
  • Wyślij
  • Drukuj
POLTENT

źródło: InnePOLTENT

Uzyskanie Certyfikatu JAKOŚĆ ROKU® BRĄZ to wyróżnienie potwierdzające najwyższy poziom usług dostarczanych przez nagrodzonych. Dla Poltent Sp. z o. o. to również impuls do dalszego rozwoju oraz wprowadzenia zmian, czyli oferowania klientom nowych, jeszcze lepszych rozwiązań z zakresu reklamy pneumatycznej. Wielowymiarowy progres obejmuje zarówno wewnętrzne procesy, jak i usprawnienia w relacjach z kontrahentami.

Jakub Sokołowski - członek zarządu - wymienia zakres planowanych w najbliższej przyszłości udoskonaleń –Zmieniamy misję przedsiębiorstwa, która ma za zadanie zwiększyć identyfikację pracowników z miejscem pracy. Wprowadzamy strategię „Poltent 2020”, jasno nakreślającą kierunki, jakimi należy podążać, aby na rynku wykrystalizowało się przeświadczenie, że dmuchańce = Poltent – mówi. To jednak nie koniec zmian dążących do oferowania kontrahentom jeszcze lepszych produktów. – Nowe urządzenia pozwoliły nam wyeliminować zbędne procesy oraz skróciły czas trwania innych. Jednocześnie wprowadziliśmy wiele rozwiązań ekologicznych w produkcji, co ma duże znaczenie dla naszych odbiorców – tłumaczy Jakub Sokołowski.

Co z przyszłością Poltentu? Ta maluje się w jasnych i dobrej jakości barwach, tak jak druk na oferowanych materiałach. Program inwestycji w park maszynowy oraz w samą siedzibę spółki jest w toku. W ofercie wodzisławskiej spółki można spodziewać się kolejnych nowości, z pewnością równie innowacyjnych, jak niedawno wprowadzona do asortymentu linia Vento.

Poltent, Nietypowy balon

Poltent, Nietypowy balon

źródło: Inne

Jakub Sokołowski zwraca również uwagę na to, co jest najważniejsze w codziennej działalności i bez czego spółka przez niego zarządzana nie miałaby szansy na osiągnięcie sukcesu. – Ten zakład budują ludzie. To pracownicy są najważniejszym ogniwem spajającym wszystkie aspekty dobrze prosperującego biznesu – podkreśla. Gdyby nie doskonale wyszkolona i zaangażowana kadra, z pewnością ponad 10-letnia historia firmy nie byłaby usłana wieloma sukcesami. Dziś jest to osiągalne, szczególnie dzięki takim osobom, jak Dawid Jarząbek - kierownik produkcji, Alina Samulska – kierownik szwalni czy Szymon Wichrzycki – sales manager Poltentu. Pełnią oni ważną rolę liderów grup. Potrafią zadbać o odpowiednią motywację zespołu oraz doskonale odczytać potrzeby klientów, dzięki czemu najbardziej wysublimowane pomysły znajdują wyrażenie w dostarczanym im produkcie.

Zapraszamy na www.poltent.pl

Aleksander Kluba

Źródło:Inne
Więcej na ten temat

Artykuły płatne

    Artykuły bezpłatne

      • Spotkaj się z najlepszymi na III Europejskim Kongresie Jakości

        W czym tkwi tajemnica sukcesu firm, jak zainspirować do dalszego działania, w jaki sposób zarządzać ryzykiem oraz skutecznie zadbać o jakość swojego życia? To zagadnienia, które będą poruszane podczas III Europejskiego Kongresu Jakości. Wydarzenie po raz pierwszy zagości w stolicy Górnego Śląska.

      • Ruszyła 12. edycja Certyfikatu JAKOŚĆ ROKU®

        Oferowane przez Ciebie produkty, usługi czy rozwiązania charakteryzuje wysoka jakość? Jesteś nastawiony na rozwój, a jednym z priorytetów Twojej działalności jest udoskonalanie? Zgłoś się do 12. edycji Certyfikatu JAKOŚĆ ROKU®! Poddaj się weryfikacji, potwierdź swoją jakość i dołącz do grona Laureatów.

      • Już niedługo w księgarniach

      • Świadomość jakości determinantą sukcesu rynkowego przedsiębiorstw

        Fenomenem obecnych czasów jest istotny wzrost znaczenia jakości. Podążając za słowami Crosby’ego „Problemem jakości nie jest to, czego o niej nie wiemy. Problemem jest to, co myślimy o tym, czym ona jest”. Jakość może być definiowana jako reputacja firmy, marki, wyrobów, kompleksowość oferty, technologia, trwałość, funkcjonalność, luksus, poczucie bezpieczeństwa i komfort.

      • Jak obiektywnie ocenić jakość usług?

        Współcześnie szczególne znaczenie ma jakość usług. Powodowane jest to przez rozwój technologii, wzrost konkurencyjności zarówno na rynkach krajowych jak i światowych, wprowadzanie nowoczesnych rozwiązań z zakresu zarządzania, ale także poprzez podwyższenie świadomości klientów co do własnych oczekiwań i wymagań.

      Relacja z II Europejskiego Kongresu Jakości

      PARTNERZY III EUROPEJSKIEGO KONGRESU JAKOŚCI:

      Wydawca: Public PR Marcin Kałużny, adres: 40-384 Katowice, ul. Ks. Bpa Bednorza 2a-6, tel: 32 661 49 71, sekretariat@jakoscroku.pl