statystyki

Skutecznie i etycznie

19.01.2016, 09:23; Aktualizacja: 19.01.2016, 09:55
  • Wyślij
  • Drukuj
Alektum Incasso

źródło: Materiały PrasoweAlektum Incasso

Rozmowa z Marcinem Nakielskim, dyrektorem sprzedaży Alektum Inkasso Sp. z o.o.

- Pomoc w odzyskiwaniu należności to niełatwe i specyficzne zadanie. Jak wyglądał z Państwa perspektywy ten sektor usług w 2015 roku?

- Przede wszystkim podmioty generujące wierzytelności masowe wystawiają coraz większą ilość portfeli na sprzedaż, co z kolei jest wynikiem coraz większego zainteresowania przez rynek. Ten rok był kontynuacją konsolidacji i wejściem na rynek kolejnych dużych zagranicznych graczy, z dużym zapleczem finansowym, zainteresowanych głównie nabywaniem portfeli i windykowaniem ich na własny rachunek. Dla Alektum był to rok, w którym po raz kolejny postawiliśmy na dalszy rozwój usługi serwisu, poprawianie jego jakości i zwiększenie efektywności. Udało nam się również podjąć współpracę z kilkoma wiodącymi firmami zarówno z sektora finansowego jak i ubezpieczeniowego, energetycznego czy operatorów kablowych.

- Co planują Państwo w najbliższym czasie?

- Obecnie zamierzamy kontynuować politykę podnoszenia jakości naszych usług, poprzez wnikliwą analizę procesów i szereg szkoleń. Mamy pełną świadomość, że realizując zadanie odzyskiwania należności, reprezentujemy naszych zleceniodawców wobec ich klientów. Oznacza to, że musimy zagwarantować odpowiedni poziom obsługi jako pośrednik, w obie strony. Chcemy być utożsamiani z bezproblemowym kontaktem i brakiem reklamacji dotyczących sposobu działania, co wynika pośrednio ze skandynawskiego rodowodu Alektum Inkasso.

- Z czego wynika szybki rozwój Alektum Inkasso w Polsce?

- W branży windykacyjnej jednym z najistotniejszych parametrów jest skuteczność, dlatego specjalistyczne zaplecze techniczne to podstawa efektywnego działania i umiejętnego planowania. Dbamy o odpowiednią komunikację z naszymi klientami w kontekście postępów w odzyskiwaniu należności. Cały proces ułatwia nam aplikacja „Backstage”, która on-line przekazuje informacje o stanie przebiegu windykacji. Co więcej, dłużnik ma do dyspozycji opcję „Plan & Pay”, oferującą elastyczne dostosowanie warunków i terminów uregulowania zobowiązań. Kolosalne znaczenie ma także aktualizowanie danych kontaktowych. Często zdarza się, że sprawy, które do nas trafiają to tematy z kilkuletnią historią. Wówczas w wielu wypadkach wystarczy uściślić numer telefonu lub adres, by skutecznie porozumieć się z dłużnikiem.

- Dlaczego jakość ma dla Państwa tak dużą wartość?

- Wierzymy, że nikt świadomie nie chce mieć zaległości. To temat wstydliwy i dlatego tak ważną rolę odgrywa swego rodzaju mediator. Alektum Inkasso z jednej strony chce pomóc uniknąć dłużnikowi skierowania sprawy do sądu, poprzez ustalenie realnych warunków spłaty. Z drugiej, zapewnić zleceniodawcy odpowiednią kulturę działania i skuteczność. Możemy to zagwarantować jedynie oferując usługi wysokiej jakości i zatrudniając specjalistów z niezbędną wiedzą z zakresu prawa. Dlatego udział w programie JAKOŚĆ ROKU i weryfikację za tym idącą, na stałe wpisaliśmy w naszą politykę.

- Życząc sukcesów, dziękuję za rozmowę.

Łukasz Bąk

Źródło:Inne
Więcej na ten temat

Artykuły płatne

    Artykuły bezpłatne

      • Rekopol bierze udział w projekcie Kampania 17/17

        Laureat Certyfikatu JAKOŚĆ ROKU® oraz Partner Merytoryczny kategorii EKOLOGIA - firma Rekopol Organizacja Odzysku Opakowań S.A., jest Partnerem Wspierającym Projektu Kampania 17/17, na rzecz promocji Celów Zrównoważonego Rozwoju (SDGs).

      • Ascensia Diabetes Care z myślą o chorych na cukrzycę

        Ascensia Diabetes Care Poland Sp. z o. o. powstała w 2016 roku w wyniku przejęcia Bayer Diabetes Care przez Panasonic Healthcare Holdings.

      • Przedsiębiorcze zarządzanie

        Zarządzanie nowoczesnym przedsiębiorstwem wymaga od menedżerów znajomości branży, otoczenia firmy, kreatywności oraz identyfikacji obszarów zwiększających przewagę nad konkurencją. Postęp techniczny i zmienność otoczenia, w którym działają przedsiębiorstwa, powoduje, że menedżerowie skupiają się na ciągłym doskonaleniu jakości, a także poprawie efektywności gospodarowania.

      • Inwestycja w jakość się opłaca

        Jakość jest niezwykle istotną cechą, zarówno dla przedsiębiorców jak i klientów. Każda firma chce, aby jej produkty spełniały określone normy, ale przede wszystkim zaspokajały oczekiwania kupujących. Nie ma jednej definicji jakości, ale często jest ona uosabiana z rozwojem i dążeniem do doskonałości.

      • Eko-jakość w Rekopolu

        „Jak projektować, żeby recyklingować” to innowacyjny projekt Rekopolu Organizacji Odzysku Opakowań S.A., Laureata Certyfikatu JAKOŚĆ ROKU® oraz naszego partnera merytorycznego kategorii EKOLOGIA. Inicjatywa została podjęta naprzeciw wyzwaniom przedsiębiorców w gospodarce o obiegu zamkniętym.

      Relacja z III Europejskiego Kongresu Jakości

      PARTNERZY III EUROPEJSKIEGO KONGRESU JAKOŚCI:

      Wydawca: Public PR Marcin Kałużny, adres: 40-384 Katowice, ul. Ks. Bpa Bednorza 2a-6, tel: 32 784 74 00, sekretariat@jakoscroku.pl