statystyki

Franczyza: Znane logo przyciągnęło grube setki milionów

autor: Patrycja Otto05.03.2015, 07:42; Aktualizacja: 05.03.2015, 09:51
rodzice w sklepie z zabawkami

Konsumenci chętniej wybierają produkty ze znanym logoźródło: ShutterStock

Inwestycje w franczyzowe biznesy największe od rekordowego 2011 r.

Reklama


W branży handlowej i usługowej franczyzobiorcy zainwestowali w ubiegłym roku ponad 755 mln zł – wynika z obliczeń DGP, na podstawie danych dostarczonych przez firmę doradczą Profit System. To najwyższa kwota od 2011 r., kiedy padł ostatni rekord na tym rynku. Wówczas Polacy na biznes we franczyzie przeznaczyli ponad 1,2 mld zł. Gdyby do tego doliczyć branżę hotelarską, w której ubiegłoroczne inwestycje nie zostały jeszcze podliczone, prawdopodobnie suma sięgnęłaby 3 mld zł, zbliżając się do 3,17 mld zł zanotowanych w 2011 r.


Pozostało jeszcze 85% treści

Czytaj wszystkie artykuły
Miesiąc 97,90 zł
Zamów abonament

Mam kod promocyjny
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Więcej na ten temat

Reklama


Artykuły powiązane

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Galerie

Reklama