Karty i konta

13 czerwca 2017 r.

Zdecydowana większość konsumentów (93 proc. ) woli używać rozwiązań biometrycznych zamiast haseł przy uwierzytelnianiu płatności lub korzystaniu z usług finansowych.

Jak wdrożyć biometrię w urządzeniach mobilnych? Pięć czynników decydujących o sukcesie13 czerwca 2017 r.

Mastercard wspólnie z Wydziałem Informatyki Uniwersytetu Oksfordzkiego opublikował dziś obszerny raport pt. „Mobilna biometria w usługach finansowych: pięć warunków sukcesu”. Publikacja ma na celu wskazanie instytucjom finansowym, w tym m.in. bankom, pięciu najważniejszych elementów, o których należy pamiętać, planując udostępnienie rozwiązań biometrycznych klientom.

20 kwietnia 2017 r.

Karta debetowa zazwyczaj trafia do klienta pocztą i musimy na nią poczekać od 5 do 12 dni. Najdłużej czekamy w Volkswagen Banku, Raiffeisen Polbank, Credit Agricole oraz T-Mobile Usługi Bankowe.

Otwarcie konta bankowego zdalnie. Czy w każdym banku jest to możliwe? 20 kwietnia 2017 r.

Generalnie jesteśmy zabieganym społeczeństwem, dla którego priorytetem jest szybkie załatwienie sprawy. Nawet w sklepie stojąc w kilkuosobowej kolejce nerwowo niektórzy spoglądają na zegarek oczekując otwarcia kolejnej kasy. Czy w instytucjach finansowych jest inaczej? Otóż nie. Widzimy trend załatwiania swoich spraw zdalnie. Kilka lat temu swoje płatności regulowaliśmy na poczcie czy w kasie banku, dzisiaj za sprawą techniki robimy to siedząc w wygodnym fotelu w domu korzystając z komputera czy smartfona.

10 kwietnia 2017 r.

Najwięcej reklamacji dostają banki. Ale też na ogół są bardziej przychylne klientom w ich rozpatrywaniu.

Liderzy uznawania (i nieuznawania) reklamacji w finansach10 kwietnia 2017 r.

Klienci banków i ubezpieczycieli złożyli w ubiegłym roku niemal 1,2 mln reklamacji – wynika z danych opublikowanych przez biuro Rzecznika Finansowego. Ponad połowa z nich została rozpatrzona pozytywnie informuje RF. Rzecznik co roku zbiera dane na temat procedur reklamacyjnych w poszczególnych instytucjach. Pozwalają one ułożyć ranking instytucji, które najczęściej uznają reklamacje. I takich, które robią to najmniej chętnie.

Prawo na co dzień

Galerie

Reklama