statystyki

Nowe PZU bardziej cyfrowe. I bliżej klienta

autor: Łukasz Wilkowicz10.01.2018, 07:56; Aktualizacja: 10.01.2018, 09:28
Według prezesa Pawła Surówki „PZU to nie tylko ubezpieczenia”

Według prezesa Pawła Surówki „PZU to nie tylko ubezpieczenia”źródło: Inne

Ubezpieczyciel deklaruje, że zyskowność będzie wyższa, niż zakładano w strategii sprzed półtora roku. Powszechny Zakład Ubezpieczeń od dłuższego czasu przygotowywał rynek na aktualizację koncepcji. 

Ostatnio odliczał dni do jej prezentacji w mediach społecznościowych. Wczoraj zorganizował dużą imprezę w centrum konferencyjnym w Warszawie. Pod względem celów finansowych nowa strategia nie różni się jednak wiele od tej, jaką firma zaprezentowała niecałe dwa lata temu w dużo skromniejszej oprawie.

W strategii przygotowanej przez zarząd kierowany przez Michała Krupińskiego (obecnie szefa Banku Pekao, w którym PZU ma 20 proc. akcji) zakładano, że w 2020 r. stopa zwrotu z kapitału wynosić będzie 18 proc. Aktywa grupy PZU w sektorze bankowym miały przekraczać 140 mld zł, co miało przekładać się na 450 mln zł dodatkowego zysku.


Pozostało jeszcze 76% treści

Czytaj wszystkie artykuły
Miesiąc 97,90 zł
Zamów abonament

Mam kod promocyjny
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Reklama

Komentarze (1)

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Galerie

Polecane